Benvolguda comunitat educativa,
Alguns de vosaltres envieu missatges al gmail preguntant-me el motiu pel qual aquest any he decidit fer recomenacions de curtmetratges. Així que degut aquest interès us respondre a través d'aquesta publicació.
Fa uns anys quan era alumna del Grau de Mestra d'Educació Infantil a la UVIC -UCC alguns mestres ens van posar curtmetratges per comprendre millor el què se'ns estava explicant. La veritat és que vaig trobar molt possitiu utilitzar les TAC per a comprendre millor els continguts teorics. Però no va ser fins fa gairebé un any a través de English Literature, d'una assignatura del Grau de Mestra d'Educació Primària amb Menció a la Llengua Anglesa, on em vaig adonar del fort valor emocional que pot produir veure un curtmetratge i a la vegada vaig comprovar que utilitzant aquests recursos a una escola que ja els emparava, els alumnes i les alumnes estaven atents als personatges i a com resolien els conflictes. Llavors, quan a l'aula, el pati o al menjador escolar hi havia conflictes, els infants raonaven de manera autònoma que havia passat i quina solució podien trobar per beneficiar les dues parts i evitar en properes ocasions haver de sentir-se malament.
A part d'aquesta experiència viscuda, també vaig buscar informació a través de plataformes educatives, de les quals en destaco la educación cuantica. En aquesta plataforma vaig trobar el motiu pel qual ens enganxen alguns actors i actrius que sense donar-nos compte els retenim al nostre inconscient ja sigui pel llenguatge corporal que utilitza, la comunicació emocional i les eines de persuació. A més a més, l'article mostrava una recomenació de 10 curtmetratges que us aniré penjant el llarg del curs entre d'altres que he estat mirant durant l'estiu i seguiré buscant i mirant al llarg del curs escolar.
Espero que aquesta resposta hagi arribat a tothom que desitjava tenir aquest tipus d'informació.
Seguim!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada